دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

نحوه مخفی کردن استوری اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

نحوه مخفی کردن استوری اینستاگرام

۳۷۱ بازديد

مخفی کردن استوری

 

شاید شما بخواهید برخی از فالوور ها و یا افراد خاصی را از دیدن استوری های خود منع کنید مخفی کردن استوری کار سختی نیست و شما میتوانید در هر زمانی برخی از پیج های مد نظر خود را از مشاهده استوری هایتان بازدارید و در زمان دلخواه نیز این منع را بردارید تا آن پیج مربوطه دوباره بتواند استوری های شما را مشاهده کند. بحث امروز ما نیز در این مورد خواهد بود و شما با خواندن این مقاله به راحتی خواهید توانست استوری های خود را کنترل کرده باشید.

 

 

مراحل مخفی کردن استوری در اینستاگرام:

برای مخفی کردن استوری های خود میتوانید از سه روش استفاده کنید که ما هر سه روش را به ترتیب توضیح خواهیم داد.

 

 

حتما بخوایند آموزش جامع: استوری اینستاگرام

 

تنظیمات استوری اینستاگرام:

قبلا در مورد بخش تنظیمات اینستاگرام به صورت مفصل صحبت کرده ایم همانگونه که میدانید در بخش تنظیمات اینستاگرام بخشی با عنوان "story controls" وجود دارد که شما میتوانید به راحتی از این قسمت استوری های خود را کنترل و تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید.

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

,برای مخفی کردن استوری اینستاگرام خود نیز باید از این بخش اقدام کنید برای شروع کافی ایست مراحل زیر را انجام دهید.

 

1_ وارد اکانت خود از طریق برنامه اینستاگرام شده و سپس به صفحه پروفایل پیج مان رجوع میکنیم.

2_برای ورود به تنظیمات اینستاگرام خودمان آیکون سه خط مانندی که در بالا سمت راست صفحه قرار دارد را لمس کرده و در نیم صفحه باز شده آیکون چرخ دنده با نوشته "setting" را لمس میکنیم تا وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام مان شده باشیم.

مخفی کردن استوری

 

3_در بخش تنظیمات گزینه story controls را انتخاب کرده و در صفحه باز شده اولین نوشته یعنی "hide story" را که دارای گزینه people میباشد را انتخاب میکنیم.

4_ در صفحه باز شده پیج هایی که شما را فالو کرده اند وجود دارند و شما میتوانید هر کدام از پیج هایی که خواستید را عاجز از مشاهده استوری های خود بکنید.

مخفی کردن استوری

 

 

اقدام از پروفایل اکانت مربوطه:

یکی دیگر از راه هایی که میتوان اکانت خاصی را از مشاهده استوری های خود بازداریم مراجعه به پروفایل اکانت مربوطه میباشد برای همین منظور مراحل زیر را انجام دهید.

 

1_ برای ورود به پروفایل اکانت مد نظر میتوانید از راه های موجود از جمله جستجو آی دی پیج مربوطه در بخش اکسپلور اینستاگرام اقدام کرده تا وارد پیج مد نظری شویم که میخواهیم استوری های ما را دیگر نتواند مشاهده کند.

2_ در صفحه پروفایل آن اکانت آیکون سه نقطه در قسمت بالا سمت راست صفحه را لمس و در کادر باز شده گزینه hide your story را انتخاب میکنیم.

مخفی کردن استوری

 

3- با انتخاب و تایید این گزینه، دیگر ادمین و صاحب پیج مربوطه استوری های شما را نمیتواند مشاهده کند در ضمن میتوانید برای از بین بردن این محدودیت برای آن پیج دوباره این مراحل را بروید و گزینه unhide your story انتخاب کنید.

 

 

مخفی کردن استوری از لیست بیننده ها:

یک راه ساده تر نیز برای مخفی کردن استوری ها وجود دارد و آن هم انتخاب اکانت مربوطه از لیست بیننده های استوری های خودتان میباشد به این صورت که هنگامی که شما استوری در پیج خود منتشر میکنید بعد از چند لحظه پیج هایی استوری های شما را مشاهده میکنند که در بین مشاهده کننده ها اگر میخواهید اکانتی را از مشاهده دیگر استوری های خود که در آینده منتشر خواهید کرد بازدارید کافی ایست آیکون سه نقطه مانند مربوطه به آن پیج را لمس و در کادر باز شده گزینه hide story انتخاب کنید تا آن پیج از این به بعد استوری های شما را نتواند ببنید.

مخفی کردن استوری

 

 

جمع بندی:

همانطور که گفتیم با مطالعه این مقاله شما به راحتی میتوانید در مواقع دلخواه استوری هایتان را از دید برخی پیج ها پنهان کنید چه بسا که بعد ها نیز میتوانید این محدودیت را از این پیج ها برداشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.